- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mantas
Vad är ditt discord namn? mantaz9
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Jimmie Nordqvist, Han är en kille som var född 1998-05-26 hans uppväxt var bra han hade goda relationer med sina föräldrar och med sina kusiner. Han var en grabb som var snäll och omtänksam om andra om han gillade att hjälpa folk, Han gillade livet. Men när det gällde skolan så var han inte så duktig i skolan men han var social, trevlig och allmänt schysst kompis till alla. Allt var perfekt i livet tills hans mamma blev sjuk. Hon fick cancer och dog några år senare. Jimmie blev deprimerad, ledsen, hans pappa Lars försökte göra honom glad, Men det var svårt att få Jimmie glad igen. Men sen så blev Jimmie kär i en tjej som hette Kerstin, som var sjukt snygg och bra personlighet, Hon hängde mycket med Jimmie. Kerstin blev också kär i Jimmie för han var snygg, snäll, bra personlighet, Jimmie gjorde första steget och fråga Kerstin ut på en dejt, han förberedde sig. Han klädde sig snyggt, Jimmie hämtade kerstin och åkte till en fest, Sen så åkte dem till ett streetrace, det gick bra för Jimmie, han älskade kerstin så mycket att inga andra tjejer var attraktiva till Jimmie han fastnade med kerstin hon gillade Jimmie också jätte mycket, Sen så pussades dom, och sen gick dem hem. Men sen så började hon va lite konstig och ville inte gå ut med Jimmie så ofta som hon gjorde. Då började jimmie bli orolig och frågade henne vad som hade hänt, han fick reda på att Kerstin var otrogen mot Jimmie, Sen så gjorde dem slut, fast dem var goda vänner. Jimmie började hänga med fel grabbar som bodde i förorten, Han började ta droger sälja droger sen så började hans kriminella liv. Sen blev tagen av polisen, rakt in i kumla för grov drogförsäljning. Men sen börja hans tankar snurra, Han ville återhämta sig, och bli laglig inte hålla på me skit.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Jag kommer driva rpn framåt för mig själv och andra, och göra långvariga scenarios.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar som om man är en del av motståndarlaget eller motståndarrollen i situationen. Istället för att försöka vinna själv tar man på sig rollen som motståndaren och agerar för att ge dem bästa möjliga chans att vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag vet vad Rdm är, det är att man dödar nån utan anledning, Vdm, man använder sig av ett fordon som ett vapen. Copbait, försöker få polisen uppmärksamhet genom att köra snabbt förbi dem många gånger
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat nu i 4 år på svensk rp, Så svaret är ja, Jag har otroligt mycket erfarenhet.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? mantaz9
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Jimmie Nordqvist, Han är en kille som var född 1998-05-26 hans uppväxt var bra han hade goda relationer med sina föräldrar och med sina kusiner. Han var en grabb som var snäll och omtänksam om andra om han gillade att hjälpa folk, Han gillade livet. Men när det gällde skolan så var han inte så duktig i skolan men han var social, trevlig och allmänt schysst kompis till alla. Allt var perfekt i livet tills hans mamma blev sjuk. Hon fick cancer och dog några år senare. Jimmie blev deprimerad, ledsen, hans pappa Lars försökte göra honom glad, Men det var svårt att få Jimmie glad igen. Men sen så blev Jimmie kär i en tjej som hette Kerstin, som var sjukt snygg och bra personlighet, Hon hängde mycket med Jimmie. Kerstin blev också kär i Jimmie för han var snygg, snäll, bra personlighet, Jimmie gjorde första steget och fråga Kerstin ut på en dejt, han förberedde sig. Han klädde sig snyggt, Jimmie hämtade kerstin och åkte till en fest, Sen så åkte dem till ett streetrace, det gick bra för Jimmie, han älskade kerstin så mycket att inga andra tjejer var attraktiva till Jimmie han fastnade med kerstin hon gillade Jimmie också jätte mycket, Sen så pussades dom, och sen gick dem hem. Men sen så började hon va lite konstig och ville inte gå ut med Jimmie så ofta som hon gjorde. Då började jimmie bli orolig och frågade henne vad som hade hänt, han fick reda på att Kerstin var otrogen mot Jimmie, Sen så gjorde dem slut, fast dem var goda vänner. Jimmie började hänga med fel grabbar som bodde i förorten, Han började ta droger sälja droger sen så började hans kriminella liv. Sen blev tagen av polisen, rakt in i kumla för grov drogförsäljning. Men sen börja hans tankar snurra, Han ville återhämta sig, och bli laglig inte hålla på me skit.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Jag kommer driva rpn framåt för mig själv och andra, och göra långvariga scenarios.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar som om man är en del av motståndarlaget eller motståndarrollen i situationen. Istället för att försöka vinna själv tar man på sig rollen som motståndaren och agerar för att ge dem bästa möjliga chans att vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag vet vad Rdm är, det är att man dödar nån utan anledning, Vdm, man använder sig av ett fordon som ett vapen. Copbait, försöker få polisen uppmärksamhet genom att köra snabbt förbi dem många gånger
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat nu i 4 år på svensk rp, Så svaret är ja, Jag har otroligt mycket erfarenhet.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej