- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182961830/
Ditt Hex-ID: 110000148e0dca6
Vad är din discord tagg? Mantaz#5357
Vem var det som bannade dig? Jag är osäker, men jag tror det var thephilip
Hur lång tid var din ban? Perm Förmodligen
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget speciellt vad jag kan se...
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade tagga en @admin
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade @admin
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va väll jag som gjorde fel men visste inte att det va på en sån nivå att man blev perm bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagga @admin
Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000148e0dca6
Vad är din discord tagg? Mantaz#5357
Vem var det som bannade dig? Jag är osäker, men jag tror det var thephilip
Hur lång tid var din ban? Perm Förmodligen
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget speciellt vad jag kan se...
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade tagga en @admin
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade @admin
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va väll jag som gjorde fel men visste inte att det va på en sån nivå att man blev perm bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagga @admin
Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag
Har du läst våra regler? Ja