Accepterad mantaz | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mantaz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mantas

Vad heter du på discord? mantaz#9840

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mina speltider:
Måndag - Torsdag: Allt mellan 09:00 - 01:00 (ibland längre)
Fredag - Söndag: Allt mellan 09:00 - 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år mer kanske

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/960993592137093151/996896787233263656/unknown.png Många av bannsen är felaktiga men också när jag var icke medlem och visste inte hur man rpade

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt enligt mig är ju att man är en normal rp spelare på servern. Men när man är Sv så har man permsen att Reviva sig själv, Banna, Kicka. Detta får inte abusas då man har ett stort ansvar för servers spelare, Servervakterna har ett ansvar att ge folk konsekvenser till folk som inte kan bete sig och är på servern bara att förstöra. Jag tycker att en sv ska vara mogen, trevlig mot alla, samt en bra rp nivå. Servervakter kan banna folk i 60 minuter max, men om dem gör grova fel så kan man förlänga bannen genom att skicka in en förlängning, sen kommer en staff och kollar hur många grova fel personen gjorde, sen får dem avgöra hur lång ban det blir. Servervaktet har en andledning till att ha perms, de har ansvar att banna och kicka folk.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lämplig och lojal spelare till unive, för att jag har spelat på unive i 1 år och mer, jag har blivit bannad 26 gånger men det finns många bans som är felaktiga och när jag var icke medlem och visste inte vad jag skulle göra, Jag kommer inte att vara korrupt då man inte tar tag i sitt ansvar som man får av staffsen. Jag kommer också att banna folk som VDMAR, POWERGAMGAR, RDMAR, Som pratar Halv OOC och OOC, jag kommer alltid att skicka in fel som folket gör på servern t.ex som regelbrott. Detta kommer göra så att servern får mer bättre rp. Jag kommer vara rättvis med mina beslut som Servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig, är att han ska kunna alla regler utan till, lojal till unive och att vara en förebild åt andra så dem kanske vill bli servervakt, men det viktigaste är ju att man har respekt mott alla fast dem är kaxiga eller blyga, det kvittar alla är lika mycket värde, alla ska vara välkommna på unive.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det kan ske att man inte orkar med ett scenario och man bara bannar personen utan andledning eller folk. man kan vara korrupt på många sett. T.ex man revvar sig själv i scenario för man inte orkar vara död eller att man har blivit 12 timmad och väntar på att dem ska åka iväg och bara revva sig själv då är man korrupt om man gör det. Ansvaret som servervakt att se till så allting sköts på servern, inget grovt lall eller regelbrott, man ska inte leta efter problem, genom att åka runder och banna folk för man tycker det är roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka