Nekad MangesMacka | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Mange#0021

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppas... Kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs (philip) bannade mig eftersom att jag skickade onödiga meddelanden till han och slösade hans tid som var väldigt dåligt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Samma som ovan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det lite fel ban för att jag tänkte inte på vad jag gjorde och jag tänkte inte på hur dåligt det var av mig så istället för att banna mig direkt så skulle han kunna säga att om jag inte sluta med det jag gjorde skulle jag bli bannad men jag fattar att Philip blev sur att någon slösade hans tid och jag skulle tänkt mig för innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad fem gånger men inget som handlar om discorden/ooc anledningarna till att jag blev bannad var copbait, suntförnuft, och ooc ig. (COPBAIT) Det jag gjorde var att jag var i en biljakt med polisen och sen när jag hade flytt från dem åkte jag tillbaka till positionen jag hade åkt iväg från dem, och det jag lärde mig var att försöka ligga lågt efter en biljakt och inte åka tillbaka direkt. (suntförnuft) Det jag gjorde var att jag åkte vid torget utan att stanna vid något rödljus och det jag lärde mig var att man inte gör det IRL och alltså inte ska göra det ig. (OOC ig) Det jag gjorde var att jag var och plockade knark med en kille och sedan ville en mod att jag skulle komma support och han sa att jag behövde kriminell rollen och då sa jag till han jag var med och plockade knark att jag inte hade kriminell rollen och jag lärde mig att om man ska berätta något i det här fallet säga att man inte har kriminell rollen så behöver man skriva det i OOC-chatten och inte säga det ig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istället för att skicka onödiga meddelanden så kunde jag t.ex skriva hur mycket jag respekterar det Philip gör och att jag tycker att han gör ett väldigt bra jobb för servern och serverns spelare, eller skulle jag inte skickat något meddelande alls till Philip för han tar hand om en discord- och fivem-server, staffs osv och han vill inte att någon ska slösa hans tid till något onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig är att inte skicka massa onödiga meddelanden till någon för folk har andra saker att göra och vill inte att någon ska slösa deras tid, det var nu ett tag sedan jag blev bannad så jag fattar att det jag gjorde var fel men om bara om jag skulle bli unbannad kommer jag i fram tiden att alltid tänka mig för vad jag gör, och respektera alla för det dem gör och att som sagt dem inte vill att någon ska slösa deras tid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka