- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/
Ditt Hex-ID: 11000013c4db766
Vad är din discord tagg? Mange#1140
Vem var det som bannade dig? Vible
Hur lång tid var din ban? 6 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle parkera min bil i garaget vid torget och då var det en polis avspärrat skylt men jag försökte ändå åka in men sen kom en polis och sa åt mig att åka ifrån och då skulle jag precis göra det men jag blev bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. se ovan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag skulle inte försökt att åka in när det var en polis avspärrat skylt där.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för RDM när jag precis hade joinat servern och sprang fram till en person och började slå på han. Min andra ban var för lall när jag var i fängelset och blev jagad av en kille och skulle slå till han men jag råkade slå till en annan person och då blev jag bannad för lall. Min tredje var för att jag körde mot rött-ljus och då blev jag bannad för suntförnuft. Min fjärde var för att jag prata ooc ingame för jag tänkte inte på att man inte fick prata ooc ingame. Min femte var för copbait när jag åkte tillbaka till platsen där jag åkte iväg från polisen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle åkt där ifrån direkt och inte försökt åka in när det var en polis avspärrat skylt där.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte åka in på områden där det är en polis avspärrat skylt och jag ska inte göra det igen för jag vet vad som kommer hända då.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013c4db766
Vad är din discord tagg? Mange#1140
Vem var det som bannade dig? Vible
Hur lång tid var din ban? 6 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle parkera min bil i garaget vid torget och då var det en polis avspärrat skylt men jag försökte ändå åka in men sen kom en polis och sa åt mig att åka ifrån och då skulle jag precis göra det men jag blev bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. se ovan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag skulle inte försökt att åka in när det var en polis avspärrat skylt där.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för RDM när jag precis hade joinat servern och sprang fram till en person och började slå på han. Min andra ban var för lall när jag var i fängelset och blev jagad av en kille och skulle slå till han men jag råkade slå till en annan person och då blev jag bannad för lall. Min tredje var för att jag körde mot rött-ljus och då blev jag bannad för suntförnuft. Min fjärde var för att jag prata ooc ingame för jag tänkte inte på att man inte fick prata ooc ingame. Min femte var för copbait när jag åkte tillbaka till platsen där jag åkte iväg från polisen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle åkt där ifrån direkt och inte försökt åka in när det var en polis avspärrat skylt där.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte åka in på områden där det är en polis avspärrat skylt och jag ska inte göra det igen för jag vet vad som kommer hända då.
Har du läst våra regler? Ja