Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198301379724
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashti
Vad är ditt discord namn? FUPPAW#9482
Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 1993
Berätta om din karaktär. Mangaz 31 år haft en tuff uppväxt lärt sig mycket av sina misstag i livet. gillar och prata med folk och sprida en massa glädje. intresserad av vapen
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer göra staden roligare sen så behöver jag också jobba o försörja mig själv
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag behöver ett jobb för att kunna försörja mig själv
Hur hittade du Unive? genom min bror som också spelar på unive jimmy
Vad har du för mål med ditt rollspel? sprida mer glädje bland vänner
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara den här
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashti
Vad är ditt discord namn? FUPPAW#9482
Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 1993
Berätta om din karaktär. Mangaz 31 år haft en tuff uppväxt lärt sig mycket av sina misstag i livet. gillar och prata med folk och sprida en massa glädje. intresserad av vapen
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer göra staden roligare sen så behöver jag också jobba o försörja mig själv
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag behöver ett jobb för att kunna försörja mig själv
Hur hittade du Unive? genom min bror som också spelar på unive jimmy
Vad har du för mål med ditt rollspel? sprida mer glädje bland vänner
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara den här