Nekad Mancrook | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mancrook

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199110449599/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Mancrook#5292

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2000

Berätta om din karaktär. Jag är en invandrare som nyligen kommit till sverige och bor i förorten. Jag har bott med min familj hela mitt liv och familjen betyder allt för mig. Heder är viktigt. Jag är uppväxt i en tuff miljö och det har skapat ärr i min personlighet och hur jag ser på människor. Jag är känslokall och ibland aggressiv av mig. Jag respekterad och känd för sitt beteende. Humor är också viktigt för mig. Fastän jag är uppväxt i en tuff miljö vill jag ändå bli något bra i livet. Jag satsar på läkare eftersom mina föräldrar tvingar mig men jag vill bli polis för att förbättra gatorna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med humor och liva upp det för alla. Vi ska göra dehär till film men seriösa stunder och långa scenarion. de ska va real life med blod svett och tårar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har sett flera streamers som spelar på den servern och nu vill jag joina för att va med o bidra till en rolig rp. denna är även största servern och de blir kul med flera personer

Hur många timmar har du på FiveM? 5 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom streams då jag själv vill bli en streamer

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka