Accepterad Malte33 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malte33

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Viklund

Vad är ditt discord namn? thugzc

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Greger, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, vänlig, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans Greger växte upp ute på landet där han och hans pappa brukade meka med gamla bilar. Efter att mamman blev sjuk, blev Hans tvungen att lämna hemmet. Han packade in sina grejer i en rostig volvo och drog till stan för att "börja om". Han bor nu i bilen och lever på nudlar. Även ett lite tufft liv just nu, har Hans stora drömmar. Han vill en dag jobba som mekaniker, det han alltid har. Men tills det tar han livet dag för dag, hänger med halvskumma kompisar och försöker undvika att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att hitta på roliga scenarion med andra spelare och skapa ett mer levande RP där det händer saker. Jag försöker alltid spela min karaktär på ett realistiskt sätt men ändå göra det underhållande, så att det blir kul för både mig och andra. Jag vill vara med och skapa minnesvärda stunder och bidra till en aktiv och rolig server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man inte alltid ska försöka va den som "vinner" i varje RP. Ibland måste man kunna ta en förlust och låta andra få sin grej också. Typ om polisen jagar en och man blir fast, då ska man inte bara försöka springa ifrån allt eller hitta på något orealistiskt bara för att komma undan. Man spelar liksom för att det ska bli kul för båda, inte bara för sig själv. Så ibland får man bara köra med och låta scenariot rulla, även om det inte gynnar ens egen karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var flera år sen jag brukade köra RP och då hade jag inte riktigt samma koll som jag har idag. Jag var yngre och mindre erfaren, så det hände säkert att jag bröt mot någon regel utan att riktigt fatta det. Men nu har jag blivit mycket mognare och fattar mycket mer hur RP ska funka och hur viktigt det är att följa reglerna. Nu vill jag bara fokusera på att göra roligt och seriöst RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, man får inte slå eller döda nån utan en rimligt anledning, att man inte kan bara gå fram och börja slåss. FEARRP, att man måste va rädd om sitt liv som om det står flera beväpnade personer mot dig så man inte bara springa därifrån som om inget hänt. En annan grej är METAGAMING, man får inte använda info som ens karaktär egentligen inte vet, som om en kompis sitter i Discord och säger var han är så får man inte åka dit bara för det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare erfarenheter från RP sen innan, så jag har ganska bra koll på hur saker ska gå till. Det var ett par år sen jag körde mycket, men jag har blivit mognare nu, har koll på regler och hur man skapar bra scenarion. Jag är bra på att anpassa mig till olika situationer och gillar när RP blir som det blir, så tror jag hade passat bra in och kunnat bidra med rolig och realistisk RP på servern.

Vidare till muntlig intervju, Du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka