Nekad Malte07 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictoor

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Wictor

Vad heter du på discord? Wictor#0339

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1200+ och typ 1000 på unive och när det hette multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen för att jag vill kunna jobba med bilar och kunna jobba med andra folk och jag vill liksom kunna anställa folk och ha intervjuer med dom för jag tycker det är veldigt kul att prata med folk som kommer och vill ha intervjuer och jag kommer se till att vi har rätt folk på meko och dom som inte sköter sig eller dom som inte jobbar kommer få sparken och jag kommer ha intervjuer ofta och många gånger och många timmar kommer jag lägga ner på detta om jag blir chef och jag tycket det är veldigt kul att jobba med bilar och jag gillar att jobba med bilar och jag kommer också ta ansvar för vad jag gör om jag gör fel så står jag för det och inte skäms eller nåt sånt och jag är mogen och snäll och trevlig och prat glad och jag kommer som sagt hitta bra folk som inte bara jobbar för att dom ska kunna laga sin egna bil och jag kommer inte heller göra det och jag vill också bli chef här för jag är bra och kunnig inom bilar jag har jobbat på vianor 3 gånger och auto 1 gång och meko 1 gång och sen är det bra för om nån skulle typ kvävas eller dö eller nåt sånt eller en bil krock så är det bra för jag har också varit cjukvården 2 gånger och securitas 2 gånger och jag kan allting om det också så det är också bra och jag vill verkligen kunna jobba med bilar och va chef och styra och ställa i saker och jag kommer va aktiv mycket och jobba med att hitta bra folk och sånt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter för jag har jobbat som vianor 3 gånger och auto 1 gång och meko en gång och sen har jag ju jobbat med bilar typ hela livet och jag är bil intresserad och jag gillar att träffa mer folk som jag kan prata med för det är kull att prata och jag är ärlig om jag tycker doms ansökan är dålig så kommer jag säga det och inte skicka mail till dom som andra gör ibland och ja men vän och min bror har jobbat som meko också och dom har också lärt mig massa saker inom detta så jag tror jag skulle passat bra som chef hör faktiskt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Wictor och han är 22 år gammal och han är snäll och glad och trevlig och omtänksam och gillar att prata med nya folk och på fritiden så brukar han jobba och sen komma hem och sen tar han ut sin fina bil och kör runt med den för det tycker han om mest av allting. Men när Wictor var liten så gick han i en skola och där trivdes han jätte bra och hade många vänner och sen å gick han där från 1:an till 6:an och sen så flyttade Wictor till en liten by som låg långt ifrån Wictors skola och då var han tvungen att byta skola och då blev Wictor ledsen och han ville inte men hans mamma sa att han måste och sen när Wictor började 7.an så gick Wictor till den nya skolan och det var första dan och han kände inga där och han var rädd och han ville inte va där men sen på rasten så hittade Wictor en kille som hette Lars och han och Wictor va med varandra på rasten hela tiden och dom gillade att va ute med varandra och sen den dan så har dom alltid varit kompisar ändan sen 9:an då skulle Wictor flytta igen från den byn han bodde i och sen så fick Wictor börja gymnasiet på 1:an och första dan där var Wictor också rädd och hade inga vänner och sen såg han. Wictors gamla vänner gick i samma gymnasiet som Wictor och dom blev så glada och dom var med varandra hela tiden och när dom skulle sluta skolan och gå över till vuxen livet så var dom fortfarande vänner och dom är fortfarande vänner än idag.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14:50 till 21:00 Tisdag 14:50 till 21:00 Onsdag 13:40 till 21:00 Torsdag 14:50 till 21:00 och fredag 14:50 till 22:30 Lördag 07:00 till 22:30 och söndag 07:00 till 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart om jag inte blir chef så kommer jag försöka få jobb på meko istället.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka