Nekad malte | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malte

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081844720

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? malte#0481

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammad Walli och växte upp i ett villaområde i en liten by utanför Landskrona hans dröm har alltid varit att bli polis och fånga bovar. Mohammad är 19 år gammal och går på polishögskolan för att utbilda sig till sitt drömyrke. Mohammads intressen involverar att hänga med sina polare och att pilla med bilar tillsammans med sin kusin Abdul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vet hur man beter sig och söker en server som har andra personer som tar RP på allvar och delar samma intresse som mig vilket är att RPa seriöst och ha roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av just Unive är att jag har fått den rekomenderad till mig av mina polare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom rekomendationer av min polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, kunna rollspela seriöst och att kunna hitta nya vänner som delar mina intressen och gillar att rollspela lika mycket som jag gör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, kunna rollspela seriöst och att kunna hitta nya vänner som delar mina intressen och gillar att rollspela lika mycket som jag gör.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka