Nekad Mali12 | Ban Överklagan [Snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mali12

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439822725

Ditt Hex-ID: steam:110000159d740b6

Vad är din discord tagg? Mali12000

Vem var det som bannade dig? Placerad av Snake

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-18 210641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker att staff gjorde helt rätt val, och det är sammma beslut jag själv hade tagit om jag hade varit adminn. Samtidigt förstår jag nu att jag hade fel och att jag aldrig borde ha sagt det där, även om jag var riktigt arg på Ppersonen Så ja, bannen var fullt rimlig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag bblev bannnad var jag och min polare på SC Styling för att pimpa en bil tillsammans. Efter ett tag kom ett gäng in efter oss. Jag ska vara helt ärlig: jag var gganska störig mot dem, men mer på ett skämtsamt sätt eftersom vi haft kontakt tidigare. Sen började en tjej säga saker som verkligen gjorde mig arg bland annat svordomar riktade mot både mig och hmina föräldrar, och det tycker jag inte är okej. Jag hanterade dett dåligt och svarade genom att kalla henne saker tillbaka. Kort därefter tog en staff mitt ID och bannnade mig direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det är jag som har gjort fel Ooch jag ångrar mig verkligen. Jag har lärt mig av situationen, men i stunden blev jag så arg att jag lät känslorna ta överr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare blivit bannad för halv ooc och korruption inom yrke inget och ja jag lärde mig av dessa bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tänker vara mycket mer noggrann med vad jag säger framöver och undvika att använda grova eller olämpliga ord överhuvudtaget. Det är inte okej att uttrycka sig så mot någon, och jag förstår att jag måste skärpa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som sagt jag vet nu att jag inte ska låta känslorna ta över och faktisk bete mig, så ja jag har lärt mig en läxa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka