Nekad makyy | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony Courtney

Vad är ditt discord namn? 50746 / maky

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Moussa Arzi som är uppväxt i Palestina. Hans personlighet är att han är snäll mot folk som e snälla mot honom, alltså respekterar han personer som respekterar honom, respekterar man ej han så gör han inte det tillbaka och han kan förlåta folk för sånt men kommer aldrig glömma vad folk gör mot honom. Men annars kan han va en bra person och smart inom många yrken. Han har hört mycket om kriminaliteten och därför är han intresserad av droger, vapen osv. Nu ska jag berätta om hans historia. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa och mamma dog och då behövde han med sina 2 bröder flytta till Unive. Han va bara 7 år när han fick höra denna information, han va riktigt ledsen om dagarna och visste inte vad han skulle göra. Dagarna gick och Moussa har inga pengar. Han valde ett beslut. Han ska gå den kriminella vägen. Han börjar med lite kriminella aktiviteter i de området han bor i och börjar hitta kontakter och kompisar i området, Han hittar många kontakter runt hela världen. Men de va en person som Moussa skrev till. Denna personen bodde i staden Unive. Moussa köper en biljett och åker dit. Nu har han landat i staden och är precis påväg till denna personen. Han har köpt en biljett taxi och är på väg till staden. Hans kompis står vid torget med en bil och väntar på Moussa ska komma med taxin. Och köra runt staden och visa honom runt om staden osv då han vill flytta till staden Unive. Hans kompis har bott där länge och kan till staden darför ska han köra runt han vissa vad som finns och inte. Han var nu 19 år gammal och hade precis flyttat in till staden Unive. Han var glad över att flytta in. Moussa flyttade in med bröderna. Moussa skulle äntligen få veta vart blackmarket och drogställen. Han skulle äntligen få sin dröm i uppfyllelse. Han är nu 26 och har mött upp sin brorsa som kom ut ur fängelse och ingen vet vad som väntar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra meed Social RP och jag kan hjälpa alla de nya att rpa och jag kommer va trevlig mot alla som är trevliga mot mig. Jag kommer även ta hänsyn till alla och jag kommer bidra med den bästa rpn jag har och även utveckla rpn genom tiden som går. Jag kommer också bjuda in folk som jag känner och som jag vet kommer bidra med bra rp nivå för jag vill inte ha en massa lall utan att det ska vara seriöst rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna varje scenario för det blir inte kul utan man ska också ge andra en chans till exempel om du blir jagad av ett kriminellt nätverk eller polisen så åk inte direkt utan ge de en chans så blir det också mycket roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a det har jag! Metagaming är när man tar information utanför spelet in till spelet. Powergaming 1 är att man inte ska använda sig ut av omänskliga krafter. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för pengar och makt. Sunt förnuft vilket jag tycker är grundregeln är att man ska tänk ett steg före man gör något till exempel hade jag verkligen gjort detta i verkligheten. Sen kan jag alla andra Fear rp, fail rp, vdm, rdm,nlr, combat logging sen kan jag ett par andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en del andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yes jag är en person som om jas gillar nåt ja kommer vara basat i de så ja kommer spela mkt här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka