Accepterad Mak | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Acheee1233

Ditt Hex-ID: 1100001146fd875

Vad är din discord tagg? alalal#7703

Vem var det som bannade dig? Frataza33

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming - Kör som en galning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde lindrigt in i en vägg och sa "aj aj" men lite för tyst och för kort tid. Och sedan körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte precis förbi bärgaren mellan torget och piren och då kommer det en kille srpingandes mitt i vägen och då behöver jag tvär nita, då frågade jag honom om han behövde skjuts. Vilket i detta fallet han behövde. Han sa att han ville ha skjuts till torget så jag körde honom dit och ingenting hände på vägen, ingen blev skadad och vi krockade inte. När jag hade släppt av han så svängde jag höger efetr torget och åkte över en bro som gick mot Falck. Jag körde gnaska snabbt men krockade inte. Efter bron så vände jag om och åkte tillbaka mot torget. Då åkte jag förbi torget och svängde upp mot motellet. Jag körde ganska snabbt med min Tesla och krockade inte då heller. När jag var uppe vid motellet så körde jag upp till vinewoods (husen) och körde runt i det området. DÅ körde jag också ganska snabbt och kom till en krosning där jag inte han stanna. Då körde jag hyfsat sakta in i en sten vägg med sidan av bilen. Då sa jag " aj aj aj aj" Men ganska tyst. Direkt efter det så körde jag vidare och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var båda två tycker jag. Jag tycker att det var en felaktig ban därav att jag sa AJ AJ och det ska man ju göra när man har krockat samt att smällen inte var så hård och det skulle jag tycka betyder inte att man måste ligga kvar och säga aj jätte länge. Det som gör att jag tycker att det var jag som gjrode fel är isåfall det att jag körde för snabbt och skulle kört lugnare i det bostadsområdet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan så har jag blivit bannad för att jag jagade snutjag och för att jag körde in i en stolpe samtidigt och fortsatte att köra. Av den bannen så lärde jag mig attt alltid köra försiktigt och inte "leta" efter polisen samt att det kanske tar längre tid att köra lagligt men man kommer fram säkert då. Jag har också blivit bannad för att jag sa "han blev bannad" ingame och det har jag inte gjort sedan dess. Jag har också blivit banand för att jag skörde in i en vägg med min polis bil under en utryckning och bara forsatte att köra och detta har jag förbättrat enormt mycket. Varje gång jag krocka elelr kör in i något nu så lägger jag mig på marken och säger att jag har ont eller ringer en ambulans för att det ska bli så verkligt som möjligt. En annan gång blev jag bannad för att jag körde en polisbil i civilakläder och det har ajg också blivit bättre på därav att jag sa upp mig som polis efter det för att det inte passade mig. Den sista bannen kommer jag inte ihåg något ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade som sagt kunnat gå ut ur bilen och lagt mig på marken och skrikit eller iallafall sagt aj fler gånger och högre samt att jag skulle ta det lugnare iväg. Jag skulle också kunnat ha kört mycket saktare för det skulle betyda att jag skulle hunnit bromsa in helt och stannat vid korsningen. Om vi nu skulle kunna spola tillbaka i tiden så skulle jag också varit mer förberädd därav att jag vet att det är mycket skarpa svängar uppe i vinewood men det tänkte jag inte på just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Om ni nu unbannar mig så kommer jag i fortsättnignen köra mycket lugnare i sådanna täd bebyggda områden där det är mycket svängar och framförallt skarpa och korsningar. Jag kommer också att ta det mer seriöst om jag krockar och hur liten krocken är så kommer jag att ligga kvar och "värna om mitt liv" eller vad man ska säga. Att jag sa ligga och ha ont längre tid och tänka på mig och kanske ta tiger balsam innan jag åker. Samt vänta några minuter inan jag kör så att det ska bli så realistiskt som möjligt. Tack på förhand om ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka