Nekad majkolv90 | Chef-jobb ansökan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson fastighets byrå ab

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? KevinChang#8285

Hur gammal är du? 15irl

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla dem hus som redan finns men även försöka nyamodemet på hus samt lägenheter och fixa föer anställda och byta plats på företaget då jag tycker det ligger lite på ett dåligt ställe jag kommer även att se om det finns en möjlighet att sänka priset på hissen och lägenheterna och även ändra inredningen i företags kontoret då det är för privat jag vill ha mer öppet och tycker det är för vit jag komme räven att ha uniform aktivt då man ska ha kostym kvinna som man och tillochmed sparka dom som är otrevliga mot köparna eller är för aggressiv jag kommer att fixa nya lägenheter och hus på alla möjliga ställen som det går och fixa om det finns en möjlig het till och med fixa manssion så att so m rika kan flexa och skryta med sitt hus och sådant jag kommer även sänka hyran på hur hus då jag tycker att det är lite för hög men det beror helt och hållet på hur mycket pengar vi har i ladan jag vill även att vi ska fixa lägen heter och kontor som företag som vill ha ett separat kontor kan hyra från oss om det finns en sådan möjlighet jag vill även att vi ska fixa ett hotel eller mottel i Sandy paleto men även i stan för dom som vill sova där för en roligare RP jag vill även byta bil då dessa är lite för finns då jag har en snyggare företags bil om denna möjlig het finns jag vill även att vi ska ha en till två Securitas vakter då jag som polis har åkt up ett par gånger på grund av mord kniv hot till och med vapen hot men även slagsmål mellan personal och anställda så som BITR chef och Anstälda jag vill ju skaffa en säker miljö för detta företag man ska även känna bra eller dåligt beroende hur bra det går för företaget jag vill även ha ett system på DCN då man skriver in dom hus man sålt och summan på huset

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på polis myndigheten rekryterare men även marjalisas och Suzuki qs och trygghansa då jag har väldigt starka erfarenheter av att sälja men även hantera stress bra och ta det lugnt om köparna är agresiva men även arga eller otrevliga jag vet även hur faktura systemet fungerar

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 3-5 timmar på helgerna 5-10timmar beroende på om jag ska göra något med familjen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja eftersom att denna server är det bästa spelar jag spelat

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Det är negativt

Har du läst våra Regler? Ja klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka