Accepterad Maio | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Clas12

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christoffer Gunnarsson och är född 1989-02-02. Som är uppväxt med sin brorsa Amdi. Christoffers intressen varejerar ganska mycket då han gillar olika saker. Men när han gick i skolan så älskade han polisen. Han ville bli polis då han ville hjälpa staden och vara en superhjälte. Men tyvärr kommer detta inte gå så bra då han har dåliga betyg i skolan och han måste fokusera mer på skolan. Sen när han gick ut ifrån skolan så fick han ett slut betyg som var A+ han var jätte glad. Sen på hans födelsedag så kom polisen dit och de hade jätte roligt. Sen dagen kom när han skulle ansöka till polis. Och han klarade det! Han var jätte glad och behövde göra en intervju nu.

Min karaktär heter Christoffer Gunnarsson och är född 1989-02-02 han tycker inte om skolan det minsta. När han gick i skola så satsade han på alla ämnen då han ville bli polis en dag i tiden. Så han försökte och försökte till slut så fick han A i alla ämnen typ. En dag när han var 11 år gammal så vart han jätte mobbad av en person i hans skola. Han gillade inte detta och han ville få hämnd så en dag så tränade han jätte mycket om han blev stark. Hans intressen var att spela spel, hänga med kompisar och polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion för båda partnerna i scenariot. Realistiska scenarion som typ att när man blir stoppad av polisen så stannar man och inte kör iväg så snabbt. Samt bra polis rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Roliga scenarion för båda partnerna i scenariot. Realistiska scenarion som typ att när man blir stoppad av polisen så stannar man och inte kör iväg så snabbt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM NLR FearRP Copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att jag har vart inspektör och ska bli det nu igen. Så det växer min ansökan också

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka