Nekad Maio | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? Clas13

Vem var det som bannade dig? m.önNZ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-10 185213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av VDM, vilket innebär att jag medvetet dödade andra spelare genom att använda fordon på ett sätt som bryter mot reglerna. Detta anses som ett oacceptabelt beteende eftersom det förstör spelupplevelsen för andra och går emot spelets regler om rättvist spel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just innan jag blev bannad, var jag i en situation där jag kände att jag ville skapa lite kaos i spelet. Jag hade precis avslutat ett uppdrag och såg en spelare stå på vägen framför mig. Jag visste att det var ett riskabelt drag, men istället för att bromsa eller köra förbi dem på ett säkert sätt, valde jag medvetet att köra rakt in i dem. Jag såg att de försökte undvika mig, men jag satte full gas och körde in i de vilket ledde till att de dog direkt. Jag hade inget egentligt motiv för att göra det annat än att skapa problem för den andra spelaren, och jag var helt medveten om att det var ett exempel på VDM, där jag använde mitt fordon för att medvetet döda någon utan anledning. Jag förstod att det skulle bryta mot spelets regler, men på den tiden tänkte jag inte på konsekvenserna. Efter kollisionen såg jag snabbt att staff reagerade och bannade mig från servern för mitt beteende. Jag insåg då att jag hade gjort ett stort misstag genom att inte följa spelets regler och förstöra andra spelares upplevelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. men i det här fallet skulle jag säga att det var mitt eget fel och inte en felaktig ban. Jag medgav att jag medvetet använde mitt fordon för att döda en annan spelare, vilket är en klar överträdelse av spelets regler om VDM. Det här är något som är tydligt förbjudet eftersom det förstör andra spelares upplevelse och går emot reglerna för rättvist spel.

Jag skulle säga att staffen hade rätt att banna mig eftersom jag medvetet valde att bryta mot reglerna. Jag förstår nu att det var ett dåligt val och att jag borde ha respekterat spelets regler för att skapa en bättre och roligare miljö för alla spelare. Så i det här fallet var bannen definitivt inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat göra om situationen, hade jag definitivt valt att agera mer ansvarsfullt och följa spelets regler. Istället för att medvetet köra in i en annan spelare och bryta mot VDM-reglerna, hade jag kunnat vara mer uppmärksam på mina medspelare och se till att jag inte orsakar skada på dem avsiktligt. Det handlar om att skapa en rättvis och positiv spelupplevelse för alla, och genom att undvika sådana handlingar hade jag inte förstört upplevelsen för någon annan. Jag borde också ha hållit mig till spelets regler, vilket skulle ha inneburit att jag undvek att använda mitt fordon på ett sätt som var avsett att orsaka skada eller död. Om jag hade tänkt på konsekvenserna av mitt beteende innan jag agerade, hade jag insett att det skulle kunna leda till att jag blev bannad från servern, vilket såklart inte var något jag ville. Genom att tänka efter och agera mer ansvarsfullt hade jag kunnat undvika bannen och bidra till en bättre spelupplevelse för både mig själv och andra spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. Jag förstod att mitt agerande inte bara bryter mot spelets regler, utan också påverkar andra spelares upplevelse negativt. Jag insåg att det är viktigt att alltid tänka på hur mitt beteende påverkar andra, och att spelet handlar om att ha roligt tillsammans, inte att skapa frustration eller problem för andra spelare.

Jag har också lärt mig vikten av att respektera spelets regler och att vara medveten om konsekvenserna av mina handlingar. Att agera impulsivt och utan att tänka på de långsiktiga effekterna kan leda till att man förlorar chansen att spela, vilket är något jag nu ser på ett mycket mer allvarligt sätt. Jag har blivit mer medveten om att spelets gemenskap och regler är till för att skapa en bättre upplevelse för alla, och jag ser nu på reglerna med större respekt än tidigare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

kunde inte få in en ban bild. kolla ba i bevis

Han är inte ens staff längre vad gör vi då?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka