Nekad mahmod2581 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mahmod2581

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ramzi

Vad är ditt discord namn? mahmod

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Han hette Ahmed kurden, en man med rötter djupt i de kurdiska bergen. Uppväxt i en miljö där överlevnadskonst var en del av vardagen, lärde han sig snabbt att navigera de oskrivna lagarna i sin hemstad. Hans familj hade länge varit involverad i olika former av olaglig verksamhet, och Ahmed var inget undantag. Redan som ung hade han blivit känd för sin förmåga att organisera och leda, egenskaper som ledde honom in i den undre världen.

Men Ahmed hade alltid drömt större än sin lilla stad. När han hörde historier om de nordiska länderna, särskilt Sverige, med dess rika ekonomier och relativt få organiserade kriminella nätverk, såg han en möjlighet. Sverige, med sitt rykte för öppenhet och möjligheter, blev målet för hans nästa stora drag

Vad kan du bidra med till serverns RP? att skapa roliga scenario för både mig och mot partner jag kan bidra med bra rp som gör att jag kommer bli en bra rpare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att om man har en scenario så rpare man för att andra ska också ha roligt och vinna tex om polisen riktar så springer man inte iväg utan låter dom också ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på andra server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka