Vad är ditt namn i verkligheten? mahdi
Vad heter du på discord? 23 Savage#3731
Ange ditt födelsedatum 28 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-15.05-till 17.50 (fotboll träning) (18.40-20.30)
tisdag 14.55-till 20.00
onsdag 14.40-till 22.00
torsdagar 14.50-17.45(fotboll träning( 18.40-20.30)
fredag 14.50-00
lördag 12-00-00
söndag 12-21.30
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 3 månder
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim rp och vill att folk ska ha bra rp nivå genom att visa en bra rp nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban. Man ska vara snäll bemötande och öppen för frågor även om dem är "dumma" och även kunna säga nej tex om någon ber om ress även fast dem inte har klipp eller om du vet att dem dog av anledning
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla rpandet, Jag vill hjälpa till med att folk ska utveckla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbättras och man ska hjälpa icke medlemmar, om de kan inte relgerna så ska man säga till de t.ex gör /m id läs reglerna något sånt, ska göra mitt bästa för att hålla rp bättre, om du inser att de e nya till rp så ska man lära de istället för att ban de eller kicka, om de gör ett misstag be staff att hålla kolla på han, så att derass rp blir bättre än sämre
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan räknas tex som att man revivar någon i ett skott scenario som inte ska bli revived och jag ksk bannar någon som lallar med mina kompisar men jag ressar inte mina vänner för att de ber mig att göra det, jag kickar inte någon bara för att mina vänner säger till mig att göra det, om jag så t.ex han råka döda en kille som miss då ja revva men annars inte eller om jag bannar någon för mina vänner säger så men de ska inte ha ba egentligen eller typ kickar någon som inte har gjort ett fel när det är min kompis som gjort felet, jag ska hitta felet själv mina vänner ska inte säga till mig göra eller inte göra, abuse kan vara t.ex att du revvar dig själv bah för att du bliv skadad
Vad heter du på discord? 23 Savage#3731
Ange ditt födelsedatum 28 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-15.05-till 17.50 (fotboll träning) (18.40-20.30)
tisdag 14.55-till 20.00
onsdag 14.40-till 22.00
torsdagar 14.50-17.45(fotboll träning( 18.40-20.30)
fredag 14.50-00
lördag 12-00-00
söndag 12-21.30
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 3 månder
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim rp och vill att folk ska ha bra rp nivå genom att visa en bra rp nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban. Man ska vara snäll bemötande och öppen för frågor även om dem är "dumma" och även kunna säga nej tex om någon ber om ress även fast dem inte har klipp eller om du vet att dem dog av anledning
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla rpandet, Jag vill hjälpa till med att folk ska utveckla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbättras och man ska hjälpa icke medlemmar, om de kan inte relgerna så ska man säga till de t.ex gör /m id läs reglerna något sånt, ska göra mitt bästa för att hålla rp bättre, om du inser att de e nya till rp så ska man lära de istället för att ban de eller kicka, om de gör ett misstag be staff att hålla kolla på han, så att derass rp blir bättre än sämre
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan räknas tex som att man revivar någon i ett skott scenario som inte ska bli revived och jag ksk bannar någon som lallar med mina kompisar men jag ressar inte mina vänner för att de ber mig att göra det, jag kickar inte någon bara för att mina vänner säger till mig att göra det, om jag så t.ex han råka döda en kille som miss då ja revva men annars inte eller om jag bannar någon för mina vänner säger så men de ska inte ha ba egentligen eller typ kickar någon som inte har gjort ett fel när det är min kompis som gjort felet, jag ska hitta felet själv mina vänner ska inte säga till mig göra eller inte göra, abuse kan vara t.ex att du revvar dig själv bah för att du bliv skadad