Nekad magisterX | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magisterX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837937688/

Ditt Hex-ID: 110000134503618 (Hex)

Vad är din discord tagg? Magisterxc#2943

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 12

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? r: Du har blivit avstängd för: vdm, suntförnuft, lall ~Bosse. Återstår: 11 dagar 23 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag till 100% En du sak jag gjorde som jag ångrar. Mår inte bra av detta för att jag vill rpa på den seriösa rpa vi kan få upp. Pågrund att jag och mina vänner jagade en grabb som tog en av mina bilar. vi ville se hans id för att kunna reporta. Vi allla földe efter honom för att vi inte tycker det är okej att ta folks bilar. Och även att vi ville se hans id för rappotera,Sedan bromsade han som tog min bil och jag körde in i han i 100-130 km/h . Det ville jag säga till honom. Och så sa han något och vi ville slå han för det han sa. Detta är senario jag aldrig kommer vilja minnnass igen och ångrar det, Mår pårikigt dåligt över detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att mina vänner och jag skulle gå in i tjänst. men förrådet på sjukhuset fungerade inte. så vi bestämde osstannade han en gång sa att det inte va okej mina vänner sa attt vi ska hänga efter och att vi måste ta han till polisen jag för att åka till kläddaffären för att fixsa det. vi gick in ser en grabb laga bort med min bil. Och vi hängde efter. Vi s hämntade ut en rs6 för att hänga med. Sen följde jag och mina pollare grabben i 100-130 km/h och sen så bromsade han till skit snabbt och jag han inte bromsa. Sedan så gick alla vi 3 ut och skulle snacka medd honom och slå till honom. För att vi tycker inte att det är okej. vi tänkte inte på att han kunde ha något farligt på sig. utan vi fokusrerade på att få tillbaka min bil. Vi ville bara rpa vi blev så arga på att någon tog den. Eftersom så dum ör jag inte. skulle inte köra 200 in i någon bara sådär han grabben lagga liksom sönder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en absolout rikigt ban från bosse och resten. Jag gjorde allt fel ska inte ljuga. Har bara blivit så arg på att folk snattar bilarna. Vilket resul´terade i detta. inget jag vill stå för egentligen då det är helvetes dålig. Men förstår bannen och kommer aldrig att hända igen. Jag vill be om ursäkt för mitt betende till vissa. På allvar. Jag har inte bett mig bra och kommer aldrig att göra det igen. Trust me.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi backar tillbaka hade jag gjort allt anorlunda eftersom om jag gjorde rätt då hade jag inte blivit bannad. Men jag skulle börja med att dubellkolla låset på bilen. Även skulle jag bara skriva till support. Eller ringa polisen. Men gjort är gjort tyvärr. Jag skulle inte föröska leka support liksom för att hitta id och banna. Jag skulle inte heller köra etfer han i snabb hastighet. Jag har ett stort ansvar och det vet jag. Därför är detta bedrövligt. Tyvärr

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av detta stora mistag. Allt från att inte agera polis till att inte köra snabbt. jag förstår det"" 100 jag vet vad jag gjort och jag kommer abslout till 110 procent att inte göra om något av detta. Jag kommer sluta med att försöka hitta id på grabbar som snor mina bilar. Men vill inte att folk ska köra över folk eller störa den bra rp nivån. Är förstårlig till min ban och kommer att sluta göra detta. vill bara rpa ambulans nu. Saknar redan rpa.

Ja jag kommer göra allt annorlunda eftersom jag gjort fel från första början. Jag kommer att vara mer försiktig. Köra lugnare. Ingen lall eller något i den stilen. Är förstårlig och kommer aldrig göra såhär igen.

Har du läst våra regler? Ja

väntar inte ut 7 dagars cooldown, samt ljuger i överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka