Accepterad magikmike | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magikmike

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
7
Användarnamn: magikmike

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423172522/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Magikmike

Vad är din discord tagg? Magikmike#5168

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dom tycker att jag inte följde deras regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade med min kompis som är ny på fivem. Han visste inte så mycket men tyckte att det var roligt att spela. Han var helt ny och jag behövde lära honom. Vi åkte i min bil och kom fram till ett hus som det var folk utanför. Han ville snacka med dom så det gjorde vi. Sen kom det en polis som var tungt beväpnad som skrek åt oss att dra. Vi stack men min kompis ville fortfarande vara där och sprang upp på taket. Polisen och dom andra såg han inte och jag sprang också upp för skojskull. Men sen såg polisen oss och sprang upp och säger att vi ska dra till bahamas (bli bannade)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var lite felaktigt men kanske var rätt av er.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming som var felaktig och en gammal

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Säga till min kompis att gå ner samt att inte följa efter han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka