Nekad maggas | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Frödin

Vad är ditt discord namn? Swedish Fika

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan gustavsson, han är uppväxt i järfälla, han har inte haft en tuff uppväxt men inte heller en så lätt, de va mycket våld i hans liv när han va ung och några av hans kompisar drogs med i kriminaliteten, Johan gillar fotboll och hockey. nuförtiden kollar han mest på fotboll och hockey men tidigare har han spelat det själv men slutade pga skada, han är väldigt ofta glad å undviker konflikter, hans framtidsplaner är att spara upp till ett fint hus och köpa hund och bygga en kolllektion av bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för allas vinning och inte sin egen, man ska inte bara tänka på sig själv i alla situationer

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM innebär att man dödar andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario, VDM innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda, COPBAIT innebär att man aktivt försöker dra till sig polisens uppmärksamhet, NLR innebär att man kommer ihåg saker som hända innan ens karaktär dog

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har ca 2-3 års erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag känner att jag fick ut allt för nu

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer "Berätta om din karaktär." om framtids planer och känslor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka