Nekad MagganF | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MagganF

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? wenneberg#9840

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Max föddes och växte upp på gatorna i staden efter att ha förlorat sina föräldrar tidigt, lärde han sig snabbt att överleva som ficktjuv och bedragare. Trots sitt kriminella liv följer Max en stark moralisk kod och undviker onödigt våld, vilket gör honom unik bland sina kriminella.
Han har byggt upp ett nätverk av kontakter och informanter och är en mästare på att undvika upptäckt av både polisen och rivaler. Max drömmer om en möjlighet att lämna sitt farliga liv bakom sig och börja om på nytt. Denna längtan efter förändring och en bättre framtid så att han inte ska behöva leva som kriminell hela sitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP som kommer göra så att scenarion kommer att bli mer verkliga och roligare, jag kommer använda mycket sunt förnuft och göra saker som dom går till, jag kommer att bidra med bra arbetsmoral så yrken jag jobbar inom kommer att flyta på och gå bra för företag och kunder

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera på ett sätt som gynnar den andra parten i olika situationer, det kan bygga förtroende, win-win-lösningar, minska konflikter, syftet är inte att helt glömma egna intressen, utan att hitta en balans som leder till bättre resultat för alla parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Grundregler kan man såklart RDM, VDM, Sunt förnuft, inte döda nån random, inte köra på nån , tänka realistiskt och inte göra lall saker bara för det är et spel, OOC, hur man sak snacka i spelet och vad man får säga och inte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet och jag vill göra allt jag kan för att förbättra roleplay kvaliteten för alla spelare här i staden. Vad jag än gör så så vill jag göra det bästa jag kan av det. Läser alltid igenom alla server regler noga för att veta vad som just gäller på servern i fråga. Jag tar det piano och tänker efter om vad jag gör i min RP. Jag har blivit bannad förut och därför ska jag vara så försiktig med allt jag gör och tänka igenom allt . Jag kommer se till att alla känner att min RP är fair jag ville inte vara den personen som ingen riktigt gillar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat förut på unive så vet vad som ska göra och inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka