Nekad madigh62 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madigh62

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? modigh62#9830

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. åke är en kille som växte upp i norra stockholm med sin mamma och pappa som ung blev han rekryterad till ett gäng som hette los vangas men senare i livet märkte han att han inte orkar vara kriminell längre så han flyttade ut på landsbyggden med sin kompis glen där träffade han sitt livs kärlek och han skaffade tre barn. Åke är en lung person som sällan blir arg men han gillar inte dem som är otrevliga mot honom. Åke gillar att spela gitarr läsa böcker han har nyligen börjat spela en ny sport golf. åke är duktig på golf och slår ofta sin kompis glen när dem spelar. nu på senare tiden har han slutat med golf och börjat jobba som skattjägare och köpa coola bilar. Han skulle bli glad om han blev godkänd som medborgare till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en skön individ med hög RP level som kommer vara aktiv ofta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sin egen vinst i ett scenario utan att låta motpartiet vinna ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag förstår alla regler. En regel är suntförnuft som är utgångspunkten då för alla andra reglern här på servern. Vi säger att du bryter mot regeln powergaming, då bryter du också mot reglen suntförnuft då det ingår med den regeln med. Sammanfattningsvis så är regeln suntförnuft logisk tänkande och utgångspunkten för alla andra regler. NLR är en regel som gäller om man har dött i ett scenario är det viktgit att man inte kommer ihåg scenariot efter man kanske har fått vård. Vi säger att du har blivit skjuten, då är det viktigt att du inte kommer ihåg att du har blivit skjuten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har RPat ganska mycket som icke medlem här på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och trevlig mot dem som är trevliga mot mig

Nekad.
Anledning:
Utveckla svaret på frågorna: "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka