Accepterad madapasa::: | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madapasa:::

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ifhnjsiofghjdops90fuew08u023/

Ditt Hex-ID: 76561199027753671

Vad är din discord tagg? #8322

Vem var det som bannade dig? Enzo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban 2.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dissa dem för jag blev för irriterad vilket jag inte borde skylla på någon för utom mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag ville göra rätt med att gå in i support för 2 individer gjorde fel med och döda mig ig sen råna en annan vid ett gäng hus sen hoppa jag support för o lösa de det sluta med att jag förlora min krimroll vilket gjorde mig irriterad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var mitt egna fel för jag blev agressiv och valde o ta ut min ilska på enzo vilket jag inte borde ha gjort o jag ber värkligen om ursäkt för de. mår väldigt dåligt för de jag sa ber om ursäkt igen om jag skada dig med dem orden förlåt :( .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men jag minns ej varför är dock ledsen för allt jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara rpa med och tagit det med staffsen senare och tänkt mig för de jag sa. och jag ber verkligen om ursäkt för de och jag kommer aldrig göra om det igen jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte behandla andra dåligt för jag är iriterad så åter igen förlåt för mitt beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka