Accepterad Madajao | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255959281/

Ditt Hex-ID: 11000014d3ab6f1

Vad är din discord tagg? madajao

Vem var det som bannade dig? crackie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-17 221056.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För många anledning skulle jag tro. Första var krigsförklaring ur bil som jag inte fattar någon stans då jag hoppade ut en gång bara och det var när jag väl dödade min motpart. Andra var nog solo krim de gjorde gan nog för att att jag var solo såklart fast de hade riktat och skjutit mot mig hela dagen och samma av den bilen i de scenariot jag just blev bannad av. Sedan brist på soical rp fast de fattar jag inte om någon krim skjuter mot mig så skyddar jag ju mig såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario i grape seed då några från laliga riktade mot oss pga att de tyckte de kände igen bilen. Sedan under det scenariot kommer den mercan i ban bevis, hetsar och skjuter mott oss när vi håller på mot dom andra. Sedan skjuter jag mot dom 2 ggr när de kör förbi efter jag hade dödat laliga. sedan blir jag upphämtad av minna kompisar och då kommer mercan mot mig i ban beviset som sagt och sedan vänder sig om mot mig då hoppar jag ut och skjuter föraren och sedan låter passageraren vara pga att det var bara förarn som hetsade mot oss innan. Efter det drar jag o quitar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fattar staffen till en liten del men jag tycker dock också inte jag gjort så mycket fel eller kanske inget fel. Men jag ska förbättra mig och inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är bara kolla min ban historik försöker ta lärdom av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det går alltid att förbättra sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka