Nekad Macrosway | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macrosway

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120565211

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Väyrynen

Vad är ditt discord namn? Macrosway#4554

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Namnet på karaktären är Marcus Byorn 20 kommer från liten by utanför stor staden, han bor ensam och har inget jobb så han behövde flytta in till staden för att hitta ett jobb. Under tiden han va i staden så umgås han med fel personer och hamnar i fängelse i ett år för bil stöld, nu försöker han bara att överleva i stor stan.
Han har älskat Amerikansk fotboll sen han var liten och hoppades på att bli ett proffs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ser att den här servern har mycket potential att utvecklas och jag skulle vilja vara med i framtiden, Just nu så har jag det roligt men dem flesta grejerna är låsta så jag skulle bara.
Just nu spelar jag bara fivem så kommer spendera mycket tid på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor gemenskap av spelare på denna server. Jag ser också att servern har en väldigt fin framtid.

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade runt på fivem för att hitta en bra svensk server och då lyckades jag hitta denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt men ändå vara seriös om det behövs, Jag har fortfarande lite experience från när jag körde Arma 3.
Jag skulle i framtiden bli en boss av något företag, anställd som polis, det är mycket man vill göra på en RP server ibland går det inte att bestämma sig vad man har för mål på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna hjälpa folk med RP så att andra kan ha en bra upplevelse på servern. Se till att RP scenario blir seriösa och att man följer reglerna som har blivit tillsatta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka