Nekad mackyG | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackyG

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? macky3570

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär på FiveM heter Alex Reyes, en karismatisk och streetsmart entreprenör i Los Santos. Alex började sin resa som en småtjuv på gatorna men har nu avancerat till att äga en kedja av nattklubbar och bilverkstäder. Med en bakgrund i bilmekanik och en förkärlek för lyx, kombinerar han sitt tekniska kunnande med affärsmannaskap. Han är känd för sitt charmiga sätt att hantera affärer och sin förmåga att navigera genom stadens undre värld. Trots sin skuggiga förflutna strävar Alex efter att bygga ett legitimt imperium, samtidigt som han hjälper sina vänner och skyddar sitt territorium från rivaliserande gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket till serverns rollspel (RP) genom att ta med min karaktär, Alex Reyes, och skapa djupgående och engagerande berättelser. Med Alex som en karismatisk entreprenör som rör sig både i den legitima och undre världen, kan jag bidra med följande:

Genom att driva nattklubbar och bilverkstäder kan jag skapa scenarier där spelare kan interagera, göra affärer, och bygga relationer.
jag kan skapa intressanta konflikter och rivaliteter, både inom affärsvärlden och på gatan, vilket bidrar till dynamiska och oförutsägbara berättelser.

Genom att bygga nätverk och allianser med andra spelare kan jag bidra till att forma större berättelser och gemensamma mål på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare agerar på ett sätt som gynnar den andra parten och bidrar till en mer intressant och engagerande berättelse för alla inblandade

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag och det finns flera regler t ex RDM= Dödar någon utan en anledning,VDM=Kör på någon utan en anledning,Copbait= Försöker få polisens uppmärksamhet genom att begå brott framför de, Powergaming= Du ska begå realtistisk spel och själva powergaming är om du inte begår ett realistiskt spel osm t ex köra in i en vägg och fortsätta köra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i cirka två år nu i servrar såsom miljonprogrammet högberget och har fått uppleva mycket olika nivåer av rollspel. Det har varit både kult och tufft, men nu är vi här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka