Nekad mackirp | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackirp

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? xaefi

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aki Akmehdi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stabil, Trevlig, Jettad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Aki väste upp i utkanten av staden, han var alltid utstött i samhället om det gällde pengar eller vänner. Han var alltid ett snäpp utanför. Han var alltid tystare än alla andra men han hade en känsla föra andra människor. Hans föräldrar jobbade alltid hårt och därmed lärde sig aki alltid värdet av uthållighet och vänlighet. Dessvärre så ledde mycket av det som skedde när han var yngre att han vände sig till de andra utstötta. De kriminella. Han valde att gå på den vägen och råna och sno för att kunna leva gott. Men efter dagen han blev tagen av polis så bestämde han sig att förändra sin framtid och vara laglydig. Efter han blev släppt så började han jobba på en bilfirma och hans nuvarande dröm är att bli chef över den bilfirman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och vill bidra med rolig och långvarig social rp. Jag vill också kunna bidra så att andra personer har det roligt på servern samt att själv ha roligt under den stunden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna scenarion. Man ska kunna förlora ett scenario för rpns skull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Spelade här för några år sedan o då var de någon som lallade med mig och blev bannad framför ögonen. Jag valde då att säga ingame, "tack så mycket staffs" och då blev jag bannad för ooc. detta var fullt förståeligt och jag lärde mig att inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, är t.ex när man tar information på discord och använder den informationen ingame för att t.ex kunna få en fördel för dig själv. E.x en polare berättar vart man plockar knark i discord och du väljer att använda den infon ingame. En annan regel är suntförnuft. Det är att man ska utgå som de vore verklighet. Man väljer inte o kanske drifta framför en polis, eller hetsa mot polis. Man ska spela förnuftigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka