Nekad mackan1923 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan1923

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199729782052/

Ditt Hex-ID: 11000014500e1f4

Vad är din discord tagg? mackan1923

Vem var det som bannade dig? skottaren- ej staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag lootade i sjukhuset och jag det gjorde så att jag bryter mot reglerna därför valde de att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade sjukhuset och den dagen så var icke medlem och ville göra något men så inser jag att jag är polis på min karaktär och då så lootar jag honom och tar vapnet efter några timmar blir jag permant bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet för att det står klart och tydligt att man inte får loota någon bara sådär som en icke medlem och jag erkänner att jag har gjort ett stort fel att bryta reglerna i unive roleplay, Jag skulle vilja få en till chans i denna servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för några årsen men jag det såhär att jag körde på en person och blev bannad för vdm i jätte många dagar och jag tog lärdom och av den bannen och gjorde ej om det igen och tog min chans att rpa seriös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo kunde har gjort annorlunda genom att jag bara skulle skita att loota honom och bara går där ifrån och inte bryter reglerna som att relogga på att loota någon istället att bara kör unive för att ha roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag skulle vilja få en chans och den chansen kommer inte bränna och detta seriös

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka