Nekad Mackan Me1ster | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Användarnamn: Mackan Me1ster

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Mackan Me1ster^#4443

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Granström. Hasse växte upp med sin pappa Göran och mamma Britt, pappan jobbade som polis i deras by och mamman som sjukvårdare. Hasse hade en fin uppväxt hade nästan MVG i alla ämnen och en härlig sommar dag så skulle föräldrarna Göran och Britt in till den större stan å handla. Men Hasse ville inte med å istället städa upp på gården och plugga. Dem skulle handla allt möjligt, och då så blev det ett åsk oväder och dem fick vatten planing och krockade med en lastbil! Efter det så blev Hasse knäckt och lovade då att han allitd skulle gå i föräldrarnas fotspår!

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en hög rp nivå och vill rpa med andra och så många som möjligt på denna server. Jag har spelat alla timmar och har alltid varit en trogen rpare. Har fått beröm från andra servrar och kan alla regler utan problem. Hade uppskattat om jag fick whitelist på denna server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att För att denna servern är en av dem bästa servrarna som finns och det är seriöst rp så vill kunna välja mer fritt bland jobb mm

Hur många timmar har du på FiveM? Typ 748 Timmar

Hur hittade du Multistaden? På FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka