Mackan Me1ster | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Användarnamn: Mackan Me1ster

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningschef

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 755 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har jobbat inom räddningstjänsten ett bra tag och har tidigare erfarenheter inom chefjobb. Jag kan hantera ekonomin på ett företag och jag känner att jag ska kunna driva räddningstjänsten framåt. Räddningstjänsten behöver folk som verkligen kan yrket och vad som krävs på räddningstjänsten. Jag vill styra upp företaget och anställa mycket bra folk som verkligen vill bli anställd hos oss och brinna för yrket och inte bara är där för lönen. Jag kommer att vara mycket aktiv chef och vara inne jätte mycket för att anställa bra människor och för att rpa mycket om T.E.X Bilolyckor, drunkningsolyckor och bränder. Vill att rp nivån hos räddningstjänsten ska vara hög så att yrket kommer vara roligt för alla även om man kanske har krockat. Vill attt alla inom kåren ska ha det roligt och rpa mycket bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? För att jag hat jobbat på Räddningstjänsten som Brandingenjör och har erfarenheter om allt inom brand yrket. Som sagt jag kan hantera ekonomin och justera bra löner på företaget.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Hasse Granström. Hasse växte upp med sin pappa Göran och mamma Britt, pappan jobbade som polis i deras by och mamman som sjukvårdare. Hasse hade en fin uppväxt hade nästan MVG i alla ämnen och en härlig sommar dag så skulle föräldrarna Göran och Britt in till den större stan å handla. Men Hasse ville inte med å istället städa upp på gården och plugga. Dem skulle handla allt möjligt, och då så blev det ett åsk oväder och dem fick vatten planing och krockade med en lastbil! Efter det så blev Hasse knäckt och lovade då att han allitd skulle gå i föräldrarnas fotspår!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag mellan 16:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka