Dubbelpost Mackan Me1ster | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Ditt Hex-ID: 11000010b0ae5bf

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde och banna mig för att jag körde min bil och skulle svänga in på torget garaget och då står nå motorcyklar mitt ivägen och vägrar lyssna på polisen när polisen ber dem flytta sig. Så så tuttar jag med bilen och ber dem flytta på sig men dem vägrade tillslut sa jag att dem borde skärpa sig å flytta deras skräp hojar och då springen en mc snubbe fram och började slå på bilen och jag sa flytta på dig och då körde jag iväg och han flög på nåt sätt med mig å ramlade omkull.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter det så stod jag och tuttade å bad dem flytta sig och en av poliserna stod och bokstavligen skrek på en av mc killarna och ifråga satte varför han sprang framför min bil och höll på att slås och grejer å när jag precis skulle fara upp mot sjukhuset så vart jag bannad på grund av att jag ska tydligen ha vdmat en person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Jag hade inte behövt köra så att han flög med, men samtidigt så gjorde han fel som började slåss mot min bil utan en som helst anledning och då vill ju man inte ha en trsig bil så det är nog många som skulle göra det. Och han får skylla sig själv att han drogs med när jag körde, men som sagt jag hade inte behövt trycka platan i mattan och ba köra iväg

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för copbating och då så körde jag kanske ca 120 km/h inne i stan och så stod polisen bakom ett hörn vilket jag belv bannad för och jag kan inte ändra det nu. Och sedan en annan ban för rdm eller det blir två nu om man räknar med denna, men jag kommer inte rikigt ihåg vad som hände då men jag tror att jag slog en två gånger utanför torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är väl klart att jag har gjort lite fel, men det vart ju ändå inte meningen att det skulle ske, det vart ju en het situation där dem andra bröt mot reglerna och jag skulle precis fa ochupp mot sjukhuset. Och då skulle dem komma å börja slå på min bil, ja jag brötlite grann mot en regel men samtidigt måste man ju ha lite försåelse i varför jag gjorde det. Sen så kan även den bäste göra ett sånt fel som jag gjorde och jag förstår att jag gjorde fel, men som jag har skrivit där uppe att dem började och man vart ju som lagomt less å då körde jag bara. Hade jag kunnat ändra på det nu så hade jag kunnat göra det men det är lite svårt nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort och jag vill bara in och spela typ nyss.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka