Nekad Mackan Me1ster | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Ditt Hex-ID: 11000010b0ae5bf

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Vem var det som bannade dig? Asklund

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig på grund av att jag sköt en person med ett jaktgevär på vägen vilket var dåligt gjort av mig och hade jag kunnat ändra på det nu och inte gjort så så ahde jag gjort det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis efter jag sköt han med jakgeväret så kom en polare precis och jag satte mig i hans bil och vi skulle dra där ifrån och tanka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel som sköt den där personen med jaktgeväret som var riktigt dumt gjort av mig, men han har tidigare vdmat min kompis, så när jag såg han så ville jag hämnas å döda honom (ingame). Men det var dåligt gjort av mig då man ska föregå med gott exempel å jag skulle inte ha skjutit honom med jaktgeväret.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En rdm och en Copbating. Rdm var för några veckor sedan men kommer in ihåg vad som hände just då, och copbatingen är då jag körde väldigt för fort inne i stan och så stod en polis bakom hörnet och då flydde jag och sen vart jag bannad. Jag brukar försöka lära mig av mina bans så jag inte gör samma fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte ha skjutit honom med jaktgeväret och istället reporta eller tagit ett snack med honom/henne. Jag ångrar att jag sköt hen och skulle ha gjort annorlunda. Jag brukar alltid fösöka göra bättre ifrån mig och lära mig efter mina bans, jag har även dylexi så det jag skriver kan bli lite gröttit ibland

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig något efter min ban!

Har du läst våra regler? Ja
 
Då du bryter mot reglerna.
Ja det är väl klart att jag har gjort det, men då måste ju man skriva en ban överklagan. Men det vart ju ändå inte meningen att det skulle ske, det vart ju en het situation där dem andra bröt mot reglerna och vi skulle precis fa och jaga där i skogen. Och då skulle dem komma å börja vdma oss, ja jag bröt mot en regel men samtidigt måste du ha lite försåelse i varför jag gjorde det. Sen så kan även den bäste göra ett sånt fel som jag gjorde och jag förstår att jag gjorde fel, men som jag har skrivit där uppe att dem började och man vart ju som lagomt less å då rök jaktgeväret upp. Hade jag kunnat ändra på det nu så hade jag kunnat göra det men det är lite svårt nu i efterhand.
 
Tillbaka
Top