Nekad macapz | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

macapz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? rashidi

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Damian Robertson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kall, oförutsägbar, strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Damian Robertson växte upp i en hård och tuff förort där överlevnad var en daglig kamp. Hans barndom präglades av fattigdom och kriminalitet, vilket tvingade honom att snabbt utveckla ett skarpt sinne för att läsa människor och situationer. Hans far var en liten aktör i den undre världen, och Damian lärde sig tidigt att både anpassa sig och hålla sig på rätt sida om lagen – åtminstone till en början. Hans mamma, en sjuksköterska som arbetade långa skift, var den enda stabila figuren i hans liv, men hennes död när Damian var 16 år påverkade honom djupt. Det var efter hennes bortgång som han började gå längre in i den kriminella världen, både för att han behövde pengar och för att han sökte en form av makt och kontroll som han förlorade när han förlorade sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och hög social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motparten betyder att göra spelet mer intressant för båda. Till exempel, i ett kidnappningsscenario kan man välja att förhandla istället för att bara råna och döda. Genom att diskutera lösningar som vapen, pengar eller fred blir spelet mer spännande och roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har spelat på unive ett bra tag nu och lärt mig mycket under min tid här på servern till exempel inte ooca under scenario, alltid rpa på skador om du krockat, inte sno bilar på torget framför ägaren som jag då gjorde när jag inte var krim eller medlem och så massa mer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=dödar någon utan anledning, VDM= använder bil som vapen, POWERGAMING=saker som du inte skulle kunna göra irl, onaturliga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Nekad.
Anledning:
Hittar inte din discord

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka