Nekad .Maaiuh | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Maaiuh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maja

Vad är ditt discord namn? .maaiuh

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Maja, hon är 21 år, född 2002 den 17 juni. Hon växte upp i ett tryggt hem med mamma, pappa och brorsa samt 7 katter. Under hennes barndom fascinerades hon av konst och fotografering. Under ett tag blev hon mobbad under barndomen men det resulterade i att hon blev starkare som individ samt mer självsäker. Hon är ganska blyg som person men öppnar upp ganska snabbt när hon lär känna folk, men trots att hon är blyg är hon också spontan och glad som person. Hon väljer ofta att gå sin egen väg och ibland simma mot strömmen när hon strävar efter det hon tycker är viktigt. Hon när intresserad av att vara med vänner, starta en karriär och utforska världen på egen hand. Hon är väldigt kommunikativ och frispråkig på ett positivt sätt och drar sig till personer som efterliknar detta. Hon har lätt till skratt och följer gärna med på olika äventyr med hennes vänner, när hon känner sig ledsen och nere sitter alltid ben and jerrys bra för henne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp genom att följa lagen, hjälpa andra och sprida glädje. På så sätt kan jag bidra till ett bättre rp/samhälle på lång sikt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig innebär det att man hjälps åt, inte bara fokuserar på sig själv. Man gör spelet och sammanhållningen så gynnsam som möjligt för alla parter. Man spelar inte för att vinna, man spelar för gemenskapen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis får man inte prata i discord eller andra kanaler och prata medan man RP:ar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var medlem i servern och hade skapat min testperiod, hade altså startat den, men dagen jag skulle avsluta testperioden och behålla mitt medlemskap så var jag bortrest

Nekad, utveckla mer på Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka