Nekad M36 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M36

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Falksäter

Vad är ditt discord namn? A36 eller real_a36

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Abdul han är 23 år gammal hans uppväxt har varit väldigt tuff för att han vart väldigt fattig och han jobbade för att få ihop pengar till sin familj och nu lever han som vanligt han har pengar att leva med hans intresse är sport och bilar hans dröm bil är en mercedes AMG och hans favorit sport är fotboll hans klädstil bryr han sig inte om han bara tar på sig något han har i sin garderob men han har oftast kostym och han har brunt hår och är väldigt lång och hans dröm jobb är att jobba på mekonomen eller auto experten det tycker han är väldigt intressant. Hans dröm jobb kan också vara polismyndigheten han tycker att det är ett intressant jobb. o Mustafa som person är väldigt glad av sig men kan även bli arg beroende på AVD det är som gäller men annars är han en glad person och han är mycket insatt i bilar och bilmärken han vill helst jobba på en bilfirma eller något liknande inom bilar han gick p ett racer mekaniker gymnasium där har lärde sig mycket om bilar och annat vilket ger han erfarenheter inom bilar och bilmärke och det var där han har varit intresserad av bilar och Mustafa är också intresserad av sport hans favorit sport är fotboll han hejar på Malmö FF och manchester United Mustafa skulle byta stad till Unive men på flygplatsen vart det lite problem han fick inte åka ditt för att han inte hade fixat medborgarskap. hans uppväxt vart väldigt tuff hans föräldrar hade inte så mycket pengar och hans pappa slår han och har började med den kriminella brunchen i tidig ålder då han började sälja och begår missbruk på lustgas och annat Mustafa ville åka utomlands då han hade många grabbar efter sig och ville komma undan det men på flygplatsen så tog polisen han och hans vart tvungen att gå in på förhör ch var tvungen att sitta på vapen brott och narkotika brott i 2 år innan han kunde åka utomlands.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra till rpn är ju då en hög rp nivå har rpat en ganska långt tagg nu sjuka or roliga scenarion en rolig rp till server. känner mycket folk som vill börja en server som jag kan få in hitt och mycket mer men detta är det jag kan tänka på nu men kanske i fram tiden så blir det lite fler saker jag kan bidra till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst i ett scenario innebär att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario inte bara 1 så både han som har mer makt i den stunden och den andra som inte har.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan Meta gaming att du tar info ur dc till exempel och använder det ingame. rdm som är när du slår eller dödar någon utan en anledning. vdm när du använder ditt fordon som ett vapen. här har ni 3 st regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det kan jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat, den du tog text ifrån:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka