Nekad m.ö.nZ | Ban Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-02 191522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag plockade ut gäng belöning flera gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag åkte till ett gäng område och så plockade jag ut belöning flera gånger för jag märkte att det fungerade. Det var väldigt dummt och jag skulle rapporterat det istället för att använda det. Ångrar värkligen att jag gjorde det tänkte inte på konsekvenserna vill gärna ha en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja bannen var 100% inte felaktigt det var väldigt dummt och jag ångrar det vill gärna ha en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för en del grejer förut brist på social rp suntförnuft o lite mer saker somjag inte har i huvudet direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja rapporterat in det och inte använt bugged

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda en bugg o istället rapporterat in det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Det du gjorde var helt oacceptabelt därför kommer jag neka dig då jag också känner att du borde sitta av lite av din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka