Accepterad m.ö.nZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-22 023749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag tror att det såg ut som att jag ville döda de men de var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och några andra från det gänget jag är med är vid sc styling och då säger en som var där inne att han ville köpa ett vapen. Då säger vi att vi har vapen som vi kan sälja och då tar vi derar nummer och bästämmer vi att vi ska mötas vid strand garaget. Men innan de åker dit så hör min andra vän hur de pratar om att de ska försöker råna oss nu när vi har den informationen så är vi tre personer som är redo ifall de gör något. Men vi åker sedan dit för att möta de och vi alla var bereda och står och väntar runt varsitt hörn så åker jag runt hela byggnaden med min hoj och då ser jag hur en springer runt och gömemr sig och i den stunden visste jag att de skulle försöka råna oss. Jag åker fram till det ställe där de andra står och då börjar en ta upp vapen som jag skjuter och jag föröker skjuta benen men hade en shotgun så han dog då väljer de andra två att springa rundor vilket jag väljer att göra är att för söka skjuta de är benen. Jag skjuter första skott och tror att jag missade de så jag skjuter en gång till men då hade han redan börjat falla av de första skottet. Men efter att den andre dog så skjuter de andra den sista killen som var på plats och när de gör det så ser jag hur den andar grabben som hade gömt sig springer fram och skjuter den sista. Sedan så åker jag runt på min hoj sen får jag ett PM av lluddee som säger att jag ska hoppa support omedelbart och jag gör. Sedan väljer de att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag annser att bannen är felaktig då det inte var meningen att döda de och det ser man på klippet att jag siktar på benet men det var väll bara ren otur att jag hade shotgunnen just då i den stunden. Men därför jag sköt en två gånger var föratt jag trodde att jag missade första skottet. Men tanken var först att kidnappa men Eftersom mitt vapen var one tapp så kunde vi inte göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad ett fler tal gånger. Jag har lärt mig av mina tidigare bans min senaste var när jag pratade med döda kroppar och inte RPade på mina skador och jag har tagit lärdom av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag hade kunnat göra annorlunda hade då varit att haft ett annat vapen. Jag hade även kunnat vänta med att skjuta de utan hade kunnat låta de andra skjuta de. Eller bara hoppa av hojen och rikta på de och gjort scenariot mer socialt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänkta ut scenariot helt innan jag utför de så jag kan se vad som kan gå bra och dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka