Nekad m.ÖNZ | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Ditt discord namn: m78ds

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och redlist o prisökning

Vem/vilka tog beslutet? ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? ja jag vet varför beslutet togs det var föratt det såg ut som att jag inte värna för mitt liv

Hur är beslutet felaktigt? ja det här beslutet är felaktigt men ändå inte då det inte såg likadant från min sida som motpartens men fattar varför detta beslut togs. Yes men då ska jag beskriva hur scenariot såg ut jag vart skjuter i benet under en skottlossning då tar jag upp mobilen och försöker skicka en prio snabbt då kommer dom fram och riktar men säger även att jag ska ta ner den då dröjer det cirka 5 sekunder tills jag tar ner den då jag tänkte att jag skulle skicka en sissta innan jag tar ner den då det såg ut som att mobilen inte var synlig men då i själva verk så var den jätte synlig för motparten. Detta är ett stort misstag som jag gjorde och jag ångrar verkligen det jag gjorde och har insätt hur onödigt det var. Har verkligen lärt mig en massa av detta misstag då det aldrig kommer hända igen ber bara om en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jYU34bQTqKFqiVvT_?invite=cr-MSxrV0ssNDMzOTgxMjc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka