Accepterad Mölin33 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mölin33

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malin

Vad är ditt discord namn? Groxsy

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mölin Gunilsson hon är 19 år gammal och är född i samma lilla by som sin kusin Zoé. Mölins uppväxt var inte så bra då, hon blev mycket utfryst som liten, De mesta handlade det om hennes föräldrar hade mycket ekonomiska problem så Mölin hade aldrig de rätta sakerna som var inne när de väl var inne.Vilket gjorde till att Mölin blev tyst vågade inte säga så mycket blev även blyg. Något som tyvärr har följt med henne i vuxna.Men när man väl lär känna henne så är hon personen som gärna säger vad hon tycker och tänker. Varför hon valde att flytta till Unive var för att precis som sin kusin göra en nystart på livet. Då Mölin inte hade så mycket vänner kvar. Hennes familj är tyvärr döda. De Mölin tycker om att göra på fritiden är att hålla på med sina bilar. Då är hon mycket bilintresserad. Hon har en dröm om att få äga en Volvo då de är hennes favoritmodell av alla bilar. När hon inte är i verkstaden så gillar hon att umgås med sin kusin. Sen när de kommer till vad Mölins dröm är att äga en Volvo 240 som är fullt trimmad och att den så klart ska se snygg ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till serven med en seriös och rolig Roleplay och kommer gå väldigt mycket på känslan och leva mig in i karaktär, Kommer även att följa reglerna som finns på serven, skulle de komma till ett scenario tex där jag måste kämpa för mitt
liv kommer jag att inte bara lämna utan jag kommer följd följa scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario utan man kan även låta den andra parten vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och ett exempel på en regel är NLR och det innebär att jag går och säger till folk vem som har avrättat mig efter jag dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet av rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka