Nekad måns14 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

måns14

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn IRL är Måns

Vad är ditt discord namn? leffe2874

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Petterson, han är 24 år gammal och har haft en svår uppväxt där hans pappa var alkoholist, Magnus kompisar har blivit kriminella och Magnus funderar också på att bli det, hans mamma dog när han var liten och vid tidig ålder blev Magnus omplacerad till en annan familj av SOC, den nya familjen behandlade Magnus inte bra så han valde att rymma hemifrån, polisen kontaktades men Magnus är fortfarande på fri fot, Magnus har fortfarande svårt i livet när han tänker tillbaka på allting, ibland kan han ångra att han rymde men han har fortfarande sina kompisar som han brukar hänga med hela tiden, Magnus blev också mobbad i skolan, han hade inga kompisar och ingen som lyssnade på honom, han ville aldrig gå till skolan och skolkade nästan hela tiden, tidigare har Magnus drömt om att bli polis och hjälpa till i staden men nu har han förändrats, Magnus insett att han ska lägga allt bakom sig och starta ett nytt liv med nya möjligheter, han ska hoppa på sina kompisar med kriminaliteten och gå med i deras gäng som de frågat han flertals gånger om han vill gå med i

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra och rolig RP, jag kommer bjuda in kompisar som också kan RP och också kan bidra med väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska liksom inte vinna allting, man ska liksom spela för att ha kul och inte göra det tråkigt för andra personer som RPar, liksom man ska inte förstöra ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan servens regler, RDM= man får inte döda folk utan en anledning/utan en bakomliggande scenario. FearRP= man ska värna om sitt liv, t.ex om någon riktar pistol mot mig så måste jag RPa på det och liksom vara rädd som jag hade varit IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom rollspel, har kört på ungefär 3 servrar tidigare och varit staff, kriminell och polis på de olika servrarna, och haft väldigt kul, så jag kan liksom grunderna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget vad jag kommer på i nuläget iallafall.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad. Permanent avstängd.
Du kan ansöka igen efter du skrivit, och fått en banöverklagan godkänd.
Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka