Accepterad Måns Ekdal | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/

Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e

Vad är din discord tagg? ALB The Pinne#6969

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Zensy. Återstår: 9 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han trodde jag lallade runt när jag egentligen testade alla animationer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag testade alla animationer sen när jag var på pegi 21 så kom han och bara bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna ban är faktist felaktig för jag testade bara mina emots. jag blev bannad för combat logging innan den var i 7 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga. men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej kanske inte testat mina emotes som man borde få göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag gjorde inget fel. eller jo att jag inte får göra emotes

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top