Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198182890209/
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakaria
Vad är ditt discord namn? Lillen#9704
Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och är redan vid tidig ålder en "misslyckat människa" enligt sina föräldrar. Skolgången var inte den bästa och var anledningen till att han hoppade av. Han är en väldigt stolt person och tar därför åt sig beroende på hur folk t.ex bemöter han. Dock så kan han också ha märkligt bra, sansade och logiska konversationer mot de som också visar respekt.
Höjdpunkten med denna karaktär är kärleken han har för sina vänner. Han stöttar dem närmaste genom allt och hoppar in i all sorts skit för dem. Men denna tillit kommer inte snabbt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har nu test kört på serven i en dag och jag älskar redan den community som ni har. Bara känslan att åka till en parkering och se ett gäng dansa till musik gör det spännande att åka till nästa parkering och därpå. Jag vill helt enkelt inte logga ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sagt så är det communityn och rpn som lockar mig
Hur hittade du Unive? Det var en server som en kompis körde på och bad mig testa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa scenarion och helt enkelt bidra till den bra känsla som servern har.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ta hand om de som jag bryr mig om och få bort de som är i vägen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, Jag var det förut och vill bli det igen.
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakaria
Vad är ditt discord namn? Lillen#9704
Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och är redan vid tidig ålder en "misslyckat människa" enligt sina föräldrar. Skolgången var inte den bästa och var anledningen till att han hoppade av. Han är en väldigt stolt person och tar därför åt sig beroende på hur folk t.ex bemöter han. Dock så kan han också ha märkligt bra, sansade och logiska konversationer mot de som också visar respekt.
Höjdpunkten med denna karaktär är kärleken han har för sina vänner. Han stöttar dem närmaste genom allt och hoppar in i all sorts skit för dem. Men denna tillit kommer inte snabbt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har nu test kört på serven i en dag och jag älskar redan den community som ni har. Bara känslan att åka till en parkering och se ett gäng dansa till musik gör det spännande att åka till nästa parkering och därpå. Jag vill helt enkelt inte logga ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sagt så är det communityn och rpn som lockar mig
Hur hittade du Unive? Det var en server som en kompis körde på och bad mig testa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa scenarion och helt enkelt bidra till den bra känsla som servern har.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ta hand om de som jag bryr mig om och få bort de som är i vägen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, Jag var det förut och vill bli det igen.