Nekad Lyfixs | Polismyndigheten Ansökan [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Ange ditt födelsedatum: 3 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Lyfixs#3089

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 150h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar

Hur många timmar har du på FiveM? 150h

Vad heter du? Filip Johanson

Hur gammal är du? 21/00

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För att hjälpa andra och håla staden där den är eller ksk lite bättre.

Varför ska just du bli anställd? Är aktiv och kommer jobba ofta.

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Ja blir inte arg lätt. jag är trevlig. Jag har en sjukdom som gör min röst jätte ljus.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Ja

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag ber den gå ur bilen och sen tar med den in på staionen.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Ja kallar på förstärkning och sen åker efter.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Jag väntar in mina kollegor och sen får dom säta rästen.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Ja de får nog bli att man skjuter ett skot med taser.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Kanalsystem för kommunikationsradio
Eftersom ett samtal på en radiokanal blockerar kanalen för annan kommunikation kan det vara klokt att dela upp nätet i dels flera anropskanaler, dels ett antal samtalskanaler. Varje större organisationsdel får en egen anropskanal, där de normalt lyssnar. Samtalskanalerna används för längre samtal. Vill man ha ett längre samtal med någon anropar man alltså personen ifråga och anger vilken samtalskanal man vill använda, byter sedan över till den nya kanalen och samtalar där.

Vad betyder våldstrappan? Hur många krimenela och hur groft dom gör de.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka