Nekad Lushish | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lushish

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Lushish.

Vad är ditt Hex:ID steam:110000155763940

Ange ditt födelsedatum 9 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar ju oftast gå i skolan ganska länge. Sedan när jag kommer hem så brukar jag oftast spela/Rpa. Det är väll mest det jag gör om jag inte ska någonstans eller ut med polare. Så jag kommer vara en väldigt aktiv sv. Så den mesta tiden på dagen går ju till unive så jag kommer vara väldigt aktiv somsagt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021-07-04.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1208836841642659931/1210717933010034758/Skarmbild_2024-02-23_233904.png?ex=65eb93f1&is=65d91ef1&hm=b911db31722628a101f72ae728590811b7698100f0e9dce92abaec0b4cb6630d&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att få bort alla som lallar så staffs kan fokusera på viktiga saker. En servervakt rpar ju som vanligt bara att dom håller extra koll på hur folk runtomkring rpar. Är det lallare så ska man kicka dom eller om det är grovt så ska man banna dom alltså ge dom en sv ban. Servervakter behövs för att fixa bättre rp klimat på servern. Händer det fel slipper folk göra onödiga reports för att folk lallar så håller vi servervakter koll på rpn. Då slipper helper slösa tid på lallare och hålla koll på viktigare och större saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat unive väldigt länge och har varit sv förut. Tycker jag gjorde ett bra jobb då. Jag vill bli sv igen för att försöka få bättre rp på servern och bli av med alla lallare som förstör rpn. Vill verkligen få servern att utvecklas och bli bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara när man kickar någon av motparten för att vinna ett scenario. Eller att man revvar någon i ett scenario som är på ens egen sida för att vinna scenariot ät korruption. Abuse kan vara att man revvar sig själv för att man behöver mat eller för att man dog på något sätt. Dör man ska man göra reports och visa klipps för staffs. Eller ta klipp och skicka in i sv chatten för att bevisa att det var en bugg.

Eftersom att din senaste ban var felaktig så är du vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på 48timmar.

Du får ansöka igen om 30dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka