Nekad lusen44 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lusen44

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Lusen44

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter olof gustavsson och är 32 år gammal och har bott i en storstad där han har jobbat på ett kontor som telefonförsäljare. med pengar han tjänade köpte han mat. han hade sparat pengar i flera år. när han hade tillräckligt med pengar flyttade han till denna stad och började om med sitt liv. han älskar att vara me
d sina vänner men också jobba, hans dröm är att ha ett eget företag. hans hobby är att köra bilar. hans mamma heter Kristin och hans pappa heter Adolf. Olof har aggressionsproblem men han kan vara väldigt vänlig. Hans barndom var väldigt problematisk med misshandel i hemmet och problem i skolan. Olof blev tuffare med tiden och till slut slog han tillbaka och rymde hemifrån en dag men senare kom han tillbaka. Nu så tänker han uträtta storverk genom att starta ett företag och skapa ett imperium. I framtiden vill han gärna resa utomlands och leva där tills han dör, men till dess kommer han att stanna i staden och tjäna mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och utvecklade scenarion som kommer vara roliga för båda parterna. Jag kommer inte rpa för makt och pengar utan jag ska rpa för att alla ska ha kul och att det ska spridas glädje

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i varje scenario. Man ska göra så att andra iblandade också kan ha roligt. exempelvis att 2 poliser riktar pistoler mot dig. Då ska du inte hoppa runt och tackla ner dom och försöka vinna det. Då borde man bara ge upp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR är när man dör i ett scenario och återupstår så får man inte ha minne om vad som har hänt. RDM är random death match och det betyder att man dödar någon som inte var inblandad in något scenario, till exempel att man skuter någon mitt på en gata som inte man sett,träffat eller har någon form av relation till.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nep

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka