Inaktuell Lurvorx | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurvorx

Sture
Meddelanden
194
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199147909811/

Ditt Hex-ID: steam:110000146ca02b3

Vad är din discord tagg? lurvorx

Vem var det som bannade dig? Electron AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anticheat-ban-lurvorx.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det anticheatet bannade mig helt utan anledning. Jag håll på att vårda folk i stola salen på sjukvården och sedan från ingenstanns försvann personen jag höll på med och jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag skrev ovanför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt. Inget fel jag gjorde, inga fusk eller sådant. Inget jag håller på med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare men inget för speciellt. Bara en för röst efter karaktär där jag skrattade med kill röst på en tjej karaktär. En annan för att jag var staff på unive samttidigt som på en annan server. Resten kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Den var felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att den var felaktig :))

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka