Nekad Lurre00 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurre00

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Its_Me_Viktor

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke, jag är 23 och jag växte upp med mina kompisar och min familj i Sverige Örebro, min familj hade svårt att betala rentor och sådant eftersom att min pappa lämnade mig, min mamma och min lillebrorsa och när jag gick i skolan hamnade jag i fel umgänge vilket ledde till att jag började ta droger. Jag blev beroende sedan eftersom att jag hade en fattig familj så jag gick med i ett kriminellt gäng. Jag är ganska känslokall och jag är intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vilja vara krim och skapa olika krim senarion samt gå med i ett gäng och bidra till en bra RP i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska vinna dina senarion och man inte bara ska spela för sin egen vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår dem några exempel är RDM (random death match) Det betyder att man inte ska döda folk utan anledning. Alltså att dem är oskyldiga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr har jag ingen erfarenhet men jag är engagerad att lära mig och jag gör upp för mina brister. Jag har många vänner som spelar och dem lär mig massa saker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ofta aktiv och jag kan spela mycket på servern.

Nekad.
Anledning: Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka