- Meddelanden
- 957
- Reaction score
- 57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton
Vad heter du på discord? lundgren.1
Vad är ditt Hex:ID 110000155432420
Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt schema ser ut såhär: Notera att de tar cirka 30 minuter hem.
Sedan har jag träning
Tisdagar - 16:30 - 18:00
Torsdag - 18:30 - 19:30
Fredag: 18:30 - 20:00
Skola:
Måndagar - 8:40-15:10
Tisdagar - 8:40 - 14:30
Onsdagar - 8:40 - 15:40
Torsdagar - 8:40 - 15:30
Fredagar - 8:40 - 14:55
Sedan brukar jag gymma ibland.
Sedan prioriterar jag ju skolan över datorn.
Men jag är inne så ofta jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan någon gång i mitten av december, spelat unive sedan november typ.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 4 gånger, men har alltid blivit unbannad. Kan ej bifoga här, men gör de i PM om de skulle vara så!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV's uppgift är att se till att underlätta staffs jobb. & se till så att alla på servern beter sig.
Om någon inte beter sig kan en sv använda /svban eller /kick.
Om en bugg sker på en spelare kan man använda /revive
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit SV tidigare & är nu helper. Jag är redo på att säga upp min helper roll om jag blir godkänd då jag inte hinner med staffarbete eftersom jag också har börjat rpa nu. Jag vill få mindre makt & mindre press men ändå ha tillgång till de viktigaste kommandsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om SV kan man abusea sina perms, vilket menas med att missbrukar makten man har.
Ett exempel, du står vid sjukhuset och det är lång kö. Men du orkar inte vänta mera och kickar den, enbart för din egen fördel.
Vad heter du på discord? lundgren.1
Vad är ditt Hex:ID 110000155432420
Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt schema ser ut såhär: Notera att de tar cirka 30 minuter hem.
Sedan har jag träning
Tisdagar - 16:30 - 18:00
Torsdag - 18:30 - 19:30
Fredag: 18:30 - 20:00
Skola:
Måndagar - 8:40-15:10
Tisdagar - 8:40 - 14:30
Onsdagar - 8:40 - 15:40
Torsdagar - 8:40 - 15:30
Fredagar - 8:40 - 14:55
Sedan brukar jag gymma ibland.
Sedan prioriterar jag ju skolan över datorn.
Men jag är inne så ofta jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan någon gång i mitten av december, spelat unive sedan november typ.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 4 gånger, men har alltid blivit unbannad. Kan ej bifoga här, men gör de i PM om de skulle vara så!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV's uppgift är att se till att underlätta staffs jobb. & se till så att alla på servern beter sig.
Om någon inte beter sig kan en sv använda /svban eller /kick.
Om en bugg sker på en spelare kan man använda /revive
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit SV tidigare & är nu helper. Jag är redo på att säga upp min helper roll om jag blir godkänd då jag inte hinner med staffarbete eftersom jag också har börjat rpa nu. Jag vill få mindre makt & mindre press men ändå ha tillgång till de viktigaste kommandsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om SV kan man abusea sina perms, vilket menas med att missbrukar makten man har.
Ett exempel, du står vid sjukhuset och det är lång kö. Men du orkar inte vänta mera och kickar den, enbart för din egen fördel.