Nekad luluberg | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus berg är mitt namn

Vad är ditt discord namn? luluberg

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi mustafa och är född år 2000 och fyller år den 34de mars, och hans största erfarenheter är motorer och fordon av andra slag. Han gillar att jobba och gör det väldigt ofta, han drömmer om att jobba på marja lisas bilfirma. Hans största drömmar i livet är att en gång kunna köpa en fin audi rs7 sportback samt att öppna en egen kebabkiosk. På fritiden gillar jag att titta på bilar vid piren, där är det ofta mycket fina bilar. Han gillar även att träna upp sig för att klara sig lättare i livet och kan då tillexempel hjälpa människor att lyfta saker. Han har än så länge bara varit på den goda sidan av staden men vill gärna upptäcka den kriminella sidan av staden och känna på hur det funkar och ställer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med goda rp scenarion, och nya möjligheter att utveckla unive på så bra sätt som möjligt. Jag är väldigt duktig på att soicalt rpa och det tycker jag är väldigt roligt så jag ser framemot att få göra det på eran fantastiska server. Jag har spelat mycket förut så jag har bra egenskaper inom rp på fivem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du som person ska kunna spela för både partnernas vinst i ett scenario med andra ord att ett scenario ska vara kul för båda personerna som deltar i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Copbait är när man retar polisen för polisens uppmärksamhet. Clog, är när man lämnar mitt i ett scenario för att inte förlora sina saker. NLR, om man dött ska man inte komma ihåg något sen det innan. Powergaming, gör det inte verkligt, typ använder en bil som du krockat med i 350 km/h. Meta gaming, tar infomation från discord. Kan alla regler:D är trogen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tycker det är kul att prova på den riktiga värden av spelsidan, att tex inte använda vissa buggar är ju ett sätt också. Är även bra på att göra FEAR RP i ett scenario vilket man då visar att man är rädd

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar unive och är as tacksam över att jag fick komma tillbaka till eran underbara komunity har saknat den extremt mycket, uppskattas de ni gör i staff teamet

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär. (bakgrund känslor osv)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka